Sunday, December 21, 2008

12.12.08 is a suwey-day



Hari Rabu lepas aku pergi tengok wayang kat Selayang.Macam nak tengok Los dan Faun,skali member aku bahan,apa barang tengok citer melayu,cite melayu tengok kat umah la.Baik tengok citer ne,confirm owning.Aku pun tengok la advertise dia.WAH HEBAT!efek CGI,tambah2 ada Keanu Reeves,aku memang suka hero2 yang cool camni,macam watak Hitman tu.So ktorang pun gi beli tiket.Tapi sayang,citer macam *tut*.berikut adalah sebab aku tak suka citer ne:

1. Jalan citer boleh diagak.Mesti kasihsayang manusia akan menyedarkan alien tu.
2.Alien mata satu yang beso tu cam hampeh.Tahapa hape.Sampah je aku tengok.
3.Jalan citer tak jelas.Presiden US cam bodo.Kesimpulannya sume pasal filem ne aku tak suka.aku bagi 1.5 bintang kat cite ne.
So kesimpulan di sini ialah sebelum tgk wayang kena survey komen dari orang da tengok,dan lagi satu jangan memperkecilkan filem melayu.Sokonglah industri perfileman kita. : )

0 comments: