Tuesday, May 26, 2009

Once Upon A Time In School(Part 1)

No mood to write interesting stuff.Just a few pictures to remind me of my old memories..:)Darjah 6,aku yang bercekak pinggang.Minah sebelah aku tu pemalu sikit.Pe salahnye rapat sikit ye tak?
Wajah aku agak terlindung,5 dari kanan.Time ne kitorang menang pertandingan apa tah,aku pun tak ingat aku masuk atau saja menempel sesuka haha.
Carik la tandatangan aku,syafiq (999).Aku pun tataw pe signifikannye 999 tu masa kecik2 dulu terhadapku.Ingat budak-budak tak pandai berpantun?Siap puji wa hensem lagi beb..
My best teacher in life.Sekarang sudah berkahwin n menetap di Perlis(mayb)?

And our group profile in facebook...

Calling all 6a1 pupils (now all grown-ups). in case you don't remember the class :

-our class teacher: Cik Azilina (now Puan Azilina. dia kawen last 2 years, kot, hence moved to the North),

-we're supposed to be the best among the standard 6 classes,

-and we were taught by Cikgu Azam (sains), Cikgu Sanisah (English)... and cikgu Azilina ajar both maths and BM, dan lain2 cikgu.

-we have both Ketua Pengawas (Azmie) and Penolong Ketua Pengawas (Aminah ke?) in our class.

-kelas kita sangat happening.

-and our class teacher suka buat jamuan makan pizza.

ring any bell? then join in.

oh, if you're from kelas2 sebelah tapi nak join this group pun, takde masalah. ye la, 6a2 (or any other classes, for that matter) tak se-cool mcm 6a1. ngeh.

Takat ni baru ada 26 ahli dari 48 ahli.So if u think u one of us,come join us..Kami mengalukan kehadiran anda.Hehe...

9 comments:

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

Cet...ensem ke? cam cacat jek..kekeke=p

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

tapi..dulu time skola muka awak cam haziq jek...ngeee.

Leyl said...

haa.sjibik haziq lah.eh.gmba yg menang pertndigan tu,sapa tepi sekali?pengawas yg pakai spek tu.macam kenal ja.bulis bekenalan?haha.

Leyl said...
This comment has been removed by the author.
mat_paeiz said...

patut lah buruk muke ko... mcm haziq rupenye... kesian kat fieyza dapat pakwe bermuke buruk.... ha3... koyok jgn marah taw... hu3

zzxxcc said...

ai..carik gaduh si paeh ne..fire ko kang

btw muka saya nie unik la..tu sbb sume nak tiru tu biar muka jadi cam saya..haha

Anonymous said...

komfem anu ko panjang lagi kan time neh..biasa la..bdk skolah mana sunat agi..
busukkkkk ko punya!!!

zzxxcc said...

kecoh la lu mat yiee..genyeng pala ko kang taw la.aha

Blogger said...

aku tak lupa. cikgu azlina rampas komik aku masa anak don tgh baca. tamat terus karier aku.