Sunday, May 10, 2009

Time Ticking Too Fast..

Masa berlalu sangat pantas..
Selesai presentation PSM,kena siap menjilidkan tesis dalam masa 3 hari..
Mujur supervisor aku tidak banyak songeh..
Dan esoknye lepas presentation,selesai saja edit aku hantar tesis aku untuk dijilid..
Mujur sempat...kalau tak sempat memang haru jadinya..

Hari Sabtu semalam aku konvoi pulang ke kampung halaman Gombak bersama 5 orang sahabat..
Satu demi satu pergi meninggalkan aku..
Amin bepisah denganku di Parit Yusof..
Mat Champ serta Otai di perhentian Seremban..
N sahabat aku yang aku kenali semasa sem 1,Gembo berpisah di Petronas Sg Besi..
Entah bila kita jumpa lagi..

Esok aku start LI..
Rasa cuak,gementar pun ada...
Tapi aku gagahi juga la..
Site dah pergi tengok tadi..Dekat tempat research kementerian pertahanan...
Agak jauh dari bandar,kalau dekat leh aku mengular..
Teringat kenangan mengular time kelas,lepak di tandas melihat rakan2 menghisap rokok*maaf saya bukan smoker*..
Dan aku agak miss somebody yang sering menemani aku,menahan segala kerenah aku..
Yang sering tertawa,dan berkongsi segalanya dengan aku..
Aku ingat lagi ayat aku dengan dia..
"kita ada kasih,kita ada cinta,tapi kita takde KERJAYA,DUIT..,dan masih belum dapat menggapai impian sendiri"
jadi sekarang la masanye melaksanakan semua tu..
aku harap semasa aku berjumpa dengannya satu hari nanti..
aku dah jadi MANUSIA..a better human than before..
dan time tu lah aku akan melaksanakan sesuatu yang kau tak duga...
haha...

P/S:To all Moms in the world,happy mothers day..Kepada mak aku,u r the best mom in the world..love u:)

8 comments:

nanab said...

i love my mum too!hahahahahha

weh, mak ko bes tak weh?mak aku bes auuuwww

Unknown said...

go2 koyok!LI elok2..jgn nak ngulor je..ahaha!

p/s:g keje bwk jajan x weh?:)

zzxxcc said...

nanab:mak aku best..da ckp awal2 nnt keje nak paw aku duit..aha

gembo:bawak la..dia siap puji aku bagus la ko ne bawak jajan leh makan time kat site:P

Anonymous said...

sial do.... gua kat ofis tadi tngok buku panduan LI.. pastu ade gambar orang ramai2 baling topi.... sial.. sial... emo sial gua tadi kat ofis. abis smua krusi meja gua tebalikkan.

ummiiqbal said...

aku bosn weh... first day dah kene analisis borelog.. terbayang2 muka pm idrus n ir agus

zzxxcc said...

raksasa biru:be patient ijat..aq pn tekanan gak sebenarnye..sabar2 hee

nurris:haha..baru ko taw betapa susah baca borelog...wkaka

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

terharu sungguh daku....sob3=(
thanx dear

zzxxcc said...

hehe...:)