Friday, February 13, 2009

Super Koy The Beginning,Part 1

PERINGATAN:
Aku memang suka menulis cerita yang tak habis.So kepada sesiapa yang asyik menunggu sambungan cerita aku,mayb 2 tahun kemudian pun tak buat2 pun tak siap lagi,except jika aku rajin@takde idea.But for now just enjoy my new story,Super Koy The Beginning!!

In the land faraway....

Terdapat sekmpulan penyelidik sedang menjalankan kerja geology..
koy sedang posing maut,mat yie dan malik kantoi kegiatan gaynya..
dan ijan sedang merangka projek baru CIDB nya..
Tiba-tiba...Raksasa muncuL!!!WARGHH!!
Para penyelidik tersebut berasa sangat takut....LARI!!Kata Malik dengan muka yang ketakutan...
Camne nak buat ne....camne ne matyie??Sue tanya matyie..Matyie pun jawab mana aku taw...makan aku taw la...wakkaa sori yie :PKeadaan agak huru hara,masing2 cuba bersembunyi...Jay lo sembunyi di belakang rimbunan daun-daun tey...

Azah seperti mahu menangis,tetapi sempat ditenangkan oleh Ros yang bajet ala2 angelina jolie .."Apa kita nak buat??"Tanya Ros..."Jap aku msg super koy,selalunya dia yang paling boleh diharapkan waktu2 gini..."....
"SUPER KOY tolong....Kami dalam kesusahan..."msg Azah kepada superhero super duper pawer nak mampos.TIT!!Super Koy balas,"sibuk la..aku tengah study ne,lagi stengah jam aku sampai.."
.Padahal sebenarnya koy tak study,dan sebenarnya dia sedang berpoya2 ngan awek-aweknya...
"HAI KAMI AWEK2 SUPER KOY..."kata mereka ber5 dengan wajah ceria..mak ai lelaki bleh ada 4 orang isteri je awat ada 5 ne??DEBUSH!!!"Gatai awak ne,meh piat tinge skit"...ok2 jap tukar gambar....


Ne gambar sebenar aweknya,Fyza dan Encik Koyokdengan kereta beliau yang dibeli menggunakan duit Finishing Schoolnye dulu....

APAKAH KESUDAHAN CERITE INI?
SIAPAKAH YANG AKAN MENYELAMATKAN MEREKA DARI BENCANA?
KITA TUNGGU EPISOD 2 YANG AKAN MUNCUL,
KERANA AKU ADA TEST NANTI..KENA STUDY...
DAMN!

0 comments: