Saturday, April 4, 2009

Kami Tidak Hebat,Kami Cool!


PANAS!
Suhu hari ini aku jangka agak tinggi.Mungkin mencecah 35 darjah celcius,atau lebih dari itu.
Baju T Musac Showroom aku basah,dibasahi peluh,even ketika aku dalam kereta yang dipecut laju mencecah 120km/jam.

Mungkin kerana itulah trafik light di depan universiti aku tumbang dilanngar lori,bas atau kereta.Aku tidak tau sebab apa,mungkin kerana mabuk,berebutkan aircond di dalam kenderaan sehingga tidak sedar ada trafik light di hadapan atau dilanggar binatang?Yang aku tau disebabkan trafik light tersebut jalan depan universiti aku agak sesak,masing-masing tidak mahu mengalah,mahu cepat.Mujur hari ini hari cuti,jika tidak kereta akan beratur panjang, bunyi hon balas membalas,kalau aku polis mahu saja aku saman manusia yang tidak tau bersabar itu.

Oh bercakap pasal saman,teringat pulak aku saman lalulintas aku terima di Keluang,disebabkan parking di tempat salah.Polis mana laa yang bangang sangat saman aku,parking depan kedai tutup pun salah.Manalah aku nak dapat duit ne...aduyai....

8 comments:

Mimie KusyA said...

ahaaaaa.. sempat die amik gmbr..bile ek eksiden nih ko rase.. mmg pembawa mlng betul la.. aku nak cross ke taman u dr ito pon dah cuak dah tgk kereta yg tak reti2 nak stop tuh..uhuu..

zzxxcc said...

kereta ko tak laju..dorang bawak 150km/j aku ilek je lintas,haha...urm rasa lori kot ne,ngantok sangat sampai telanggar..aku drive pagi dalam kol 8 memang da tecabut da trafik light tu.. :D

Blogger said...

kalau ko duk serawak saman parking die singgit. kalau lambat bayar sploh ngit jek. cam siot lak.

Anonymous said...

penipu..
kereta ko xlaju..
radio pakai radio kaset..hehehe

zzxxcc said...

benrauf:haha..kira ko nak suh aku duk sarawak ke ne

matyie:aku da tukar guna cd,guna kenwood ma.ketinggalan la lu ni mat

ummiiqbal said...

trepik lite tu mmg mnyusahkan aku nk melintas... pandang kiri, pandang kanan, pandang kiri balik... keta tak benti2 pon... menggeleng geleng je dlm keta...weheheh

zzxxcc said...

kete kat area parit raja ne mmg laju blaka.berati2 la wahai ciween oi..nasib baik trafik light da ok skang..hee :D

Wangi said...

thanks for dropping by to bintangbicara : )