Sunday, March 15, 2009

Ahad.15 Mac 2009

Entri ini mungkin agak lambat pada zahirnya.

Sibuk dengan projek sarjana muda(PSM), subjek-subjek elektif yang lain dan pencarian tempat latihan industri membuatkan masa untuk aku berblog terhad.

Namun aku pedulik apa..

Ahad.15 Mac 2009

Bangun tidur.Memandang rakanku yang sedang nyenyak tidur.Aku tersenyum.Tidak tahu kenapa.Ku cari handset untuk melihat sekarang pukul brapa..10.40 pagi.Wah sudah lewat ni...Aku masih senyum,riang.Tanpa berlengah aku bangkit dan bersiap untuk pergi ke mesyuarat subjek Rekabentuk Konkrit.

11.00 pagi sampai di tempat mesyuarat.Rakan-rakanku bermasam muka.Janji pukul 10.30 skarang sudah 1100. Aku sengih. Lantak korang la,masam ke muram ke moyok ke....Pantas aku membuka fail dan memula serta membahagikan tugas2 yang perlu dilakukan. Semasa membuat kerja,sesekali aku akan tersenyum dan tersengih.Rakan-rakanku berasa pelik dengan tingkah lakuku,namun mereka sekadar berdiam diri.Tepat pukul 12 kami selesai menyiapkan tugasan.

"Koy, nak makan?Meh aku ambilkan," Awang,budak grup aku mempelawa ambilkan aku hidangan.

"Eh takpela, kenyang lagi ne."aku jawab,sengih."tapi kalau nak belanja milo ais ok gak."

"ok."awang jawab pendek,lalu pergi mahu membeli makanan.rakan-rakan sekumpulan yang lain semua dah balik.

Aku pandang sekeliling.Nampak paper Kosmo di salah satu meja dalam kafe terbabit.Aku ambil dan ku baca tajuk di mukasurat belakang sekali, senyum terukir di bibirku.

Man U........1 Liverpool FC....4

Hahaha....Padan Muka.... :)

2 comments:

Anonymous said...

man u 1..fool 4..
bodobodobodobodobodobodobodobodobodobodo

view said...

aku suka markah 4 pada liver!!!